torsdag, mars 12, 2009

Vattukvinnan

Vilken mysig träningsvärk jag har nu.. Martin kunde inte hänga med men efter lite mat begav jag mig ner till Simhallsbadet.
Förnyade mitt träningskort också, som jag ämnar använda lite mer än förra året.. Hoppas jag klarar det.
Ska prata med Jonas-gossen och se om han vill vara kavaljer nån gång. Han har faktiskt lovat...
Det blev en vända själv idag i alla fall. Eller..själv och själv, där var en himla massa folk i bassängen faktiskt och till råga på allt hade några träning också så hela bassängen var inte tillänglig.
Hur som..hur som. Fick plaskat runt lite men jag tror att jag var lite vilse i tiden men jag tror att jag fick till ca 50 minuters lagom intesivt simmande.
Det var faktiskt lite svårt att hålla något vidare jämnt tempo när där var en massa andra som proppade upp allting ibland.. Men men..så kan det vara.
Om jag orkar pallra mig iväg en sväng på söndag är där kanske lite mindre folk...

Ska som sagt verkligen ta tag i det här nu igen.
Vattnet och jag är bästa vänner.. Jag är ju en sann tiger!
Nu ska min arma kropp få luta sig tillbaka lite och så ska jag insupa lite Medium medan hockeyn pågår på TVn. Det blir alltså TV i datorn igen, hänger ni med?
Dagen verkar sluta rätt bra ändå..trots att det såg lite mörkt ut där ett tag.. Man mår som man förtjänar!
God afton på er!

Inga kommentarer: