tisdag, mars 03, 2009

Spännande morgon..

Dagen började med att det gick en propp här hemma. Jag skulle bara tända lampan i hallen och poff så blev allt helt svart istället. Kul kul.. Störigt värre!
Far följde med mig hem sedan och hjälpte mig att byta ut den och köpte nya åt oss, så nu är vi lite mer förberedda på sånna här oväntade händelser. Puh!

I övrigt har dagen varit bra.
Fick tillbaka mina pengar för Hello Saferide-biljetterna. Den inställda konserten..
Det gör fortfarande ont i hjärtat på mig. Mmm..
Och pengar är ju inte det samma som en konsert! Verkligen inte..
Marcus berättade däremot idag att dom älskade sötnosarna i The Sounds kommer till Peace and Love och själv läste jag att dom kommer hem en sväng innan dess.
Underbart!
Jag har saknat dom.. Så så mycket!

Nu ska jag återgå till TVn en sväng tror jag, dricka upp mitt te och sedan sova.
Det börjar bli sent, igen! Som vanligt.. Huh.

En månad sedan idag. En månad sen Köpenhamn. Värst vad tiden går...
Och idag är det tre veckor till ett spännande datum. Åhh så spännande det är!!
God afton!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi läste nånstans att även Melody Club kommer med ny skiva iaf, det var minsann ett tag sen :) Fast det visste du säkert redan ;) Ha det kalasfint!