tisdag, mars 31, 2009

Dom fyra årstiderna..

Är det sommar snart?
Det hade ju varit lite roligt vill jag lova.. Snart snart snart.

Vädret idag har i alla fall varit riktigt fint, även om solen försvunnit just nu.. Jag har faktiskt funderat på att bege mig ut en runda. Jag är mätt i magen och trots att solen inte lyser är det rätt hyfsat varmt ute.

Vet däremot inte riktigt hur långt jag kanske hinner komma innan pågen hör av sig..
Datorskärmen till vår stationära dator mobbar oss och blir helt svart ibland så det är på tiden att införskaffa en ny och det tänkte vi göra i eftermiddag om vi hinner och pågen känner sig upplagd för det!

En vecka sedan idag!
Har ni hört den förr..? Mina minnespinnar..stolpar, saker att hänga fast vid.
Jo..antar att jag är skapt sådan. Skapt att sakna.
En vecka sedan och jag är märkt för livet. Det känns bra, så fantastiskt bra!
Däremot ser jag redan fram emot helgen. Kära underbara The Sounds spelar hemma då.

Det är nästan för bra för att vara sant! Galet, ja. Snart snart snart konsertdags alltså.
Och jag har saknat dom så. Saknar fortfarande. Det ska bli roligt!!

Känner att jag har en del att berätta men ingen tid.
Drömde skumt inatt också. Riktigt skumt..det var nästan läskigt, som en riktig mardröm..
Och sommartiden är här för att stanna ett tag. Snart sommar?

Inga kommentarer: