söndag, mars 22, 2009

Trevlig helg på er!

Igår var det konsert. Igen.
Jag och mina konserter.. En rapport om det kommer senare, kanske redan senare denna afton.

Och jag simmade i fredags. Det var härligt. Hann inte med det idag men till nästa helg ska det nog gå igen. Någon som vill haka på, förresten?
Invigde förresten mina nya byxor, dom var bra och jag slapp vara orolig för att dom andra skulle gå sönder. Bra va?
Hann även med en tur till Sölvesborg och farmor och farfar. Det var trevligt, vi åt god mat, god efterrätt och fika med stor god tårta.

Mums mums!

Alltså var dagen igår en fin dag.
Ytterligare rapport på allt spännande som hände och roliga bilder på mig och fina gossen kommer.
Här eller där. Någon gång.
Nu blir det snart mat här. Jag börjar allt bli lite hungrig igen för vet du Sara, idag firade jag våffeldagen lite i förskott.
Våfflor är gott!

Inga kommentarer: