tisdag, mars 10, 2009

Sometimes I get nervous..

Idag har jag blivit klippt!
Det kändes skönt och precis som vanligt känner man sig som ett konstverk när hon är färdig med en.. Dani. Det är nice!

Annars har dagen varit som dagar är mest. Det har varit jobb.
Och för tillfället tycker jag att onsdagar är dom bästa dagarna, i alla fall rent jobbmässigt för då får jag jobba med bror min. Han är rolig han!
Himla bra på att lätta upp stämningen och få en att le en hel massa. Sånt tycker lilla tiger om..

Snart har jag ätit upp alla godsaker här och druckit upp mitt te.
Har även bestämt med en gosse att simma på torsdag. Det måste ske en förändring..
Och det bästa er lilla tiger vet är att just simma.. Underbart är ordet!
Så..dags att ta tag i sig själv och se vart det kan leda. Det kan ju i alla fall bara gå frammåt, visst?
Och idag är det två veckor kvar. Bara två veckor.. Wiiie!

Inga kommentarer: