torsdag, november 06, 2008

You're special, you are like a rocket through me..

Då har jag äntligen läst och svarat på det där meddelandet.
Det kändes bra! Som sagt..nya bekantskaper livar upp i tillvaron. Speciellt som denna bekantskapen gillar fröken Ternheim och förväntas dyka upp i december. Det kan ju bli trevligt!
Får se om jag kanske vågar mig på att fråga om vi typ...ska ses..eller nåt.

Det hade allt varit lite roligt. Visst är det väl så att nya människor berikar tillvaron och får en att se världen med än lite nyare ögon?
Ja, vi får väl se vad som händer om en dryg månad.. Det är faktiskt i datum mätt exakt en månad tills det blir konsert. Vad roligt!


Och imorgon väntar Amanda. Kära kära Amanda, på fina Tivoli.
Det ska bli sjukt kul att få se henne här, jag längtar verkligen!
Även denna helg ska bli en liten konserthelg.
Det är så underbart...all den fina musik man bjuds på. Det gillar vi verkligen.

Viktigt viktigt idag är också att mitt bästa och finaste fan fyller år. Kära Emma fyller 20.
Stort stort grattis till dig på denna speciella dag, sötnos!

1 kommentar:

Anonym sa...

taaaaaaackiz!