tisdag, november 04, 2008

The bitter end..

Jaa, det kanske blev lite makabert där på mitten men tjaa...så kan det bli ibland.
Idag var en lång dag på jobbet. Snart helg?
Eller...nej nej, jag trivs. Man måste jobba lite för att uppskatta helgen också och imorgon jobbar jag eftermiddag med 2/4 av familjen. Spännande spännande!
När jag kom hem efter avslutat dagsverke däckade jag i sängen nån timme, det var skönt och välbehövligt. Sömn är aldrig fel!

I övrigt idag har det väl varit en allt igenom vanlig dag. Vanlig tisdag.
En vanlig novemberdag.
Och för var dag som går närmar vi oss den 12e. Det är bra det, fint fint.
Har ni märkt att jag börjat tjata här?
Jojo, det har ni säkert..men det är bara för att nu väntas det snart så fina tider så då måste jag få tillåta mig att bli lite tjatig.
Och jag längtar och väntar. Kunde kanske tiden gå lite fortare?
Ständigt den där tiden...den vill sällan som man själv.


Nu ska jag se om teet är klart.
Ikväll är det valvaka också. Det har ni väl inte missat?
Och alla hoppas vi väl att det blir Barack Obama...visst gör vi?

Inga kommentarer: