tisdag, november 11, 2008

Leaving on a mayday!

Vackert vackert vackert.
Marcus hade en liten tjuvlyssningsperiod här i lördags och nu är det min tur.
För det måste väl ändå få kallas tjuvlyssning med tanke på att albumet inte riktigt kommit ut ännu?
Det kommer ju först imorgon..
När kent släppte sin box var jag på FåR (jaja..WLM då) för att förhandsboka den på tisdagen men då stod den ju redan där och väntade på mig..så jag köpte den av Katja och blev en glad tiger!
Så tanken slog mig idag när jag skulle hem från jobbet att hmm..tänk tänk..om Anna's nya finns inne redan idag så att man kan få tag på den, i övrigt kommer den limiterade versionen hem till mig/oss imorgon förmiddag.
Men jag chansade och travade rätt fram till nyheterna och jaa..jag visste ju vad jag sökte och jag fann det ganska snabbt.
Så det blev en liten favorit i repris minsann. En liten skiva till undertecknad, den vanliga versionen med den söta lilla enspårs-skivan Escape Into My Arms som bonus!
Köpt av Katja, som sig bör. Jag tackade och tog emot och såg också den egenhändigt gjorda lilla skylten som berättade att kära Anna kommer dit på lördag, men det visste vi väl redan?


Jaa..We love music! Hmm..för er som inte förstod WLM innan...we love music.
Så heter butiken nu och det är så det är. Jag gör det i alla fall..älskar musiken.
Och i varje inlägg här nu så antar jag att ni fattat vad jag längtat till och vad jag ännu ser fram emot.
Förlåt, lite i alla fall..ett litet förlåt, för att det blir lite tjatigt. Förlåt förlåt...

Nu tror jag att jag ska skriva ett glatt litet meddelande till en viss någon.
Eller..jag gör nog det efter att jag stoppat något i mig för det har jag visst inte hunnit med innan..hmm. Äta bör man!

1 kommentar:

Marcus sa...

Vacker skiva både på omslaget och innehållsmässigt. Som vanligt sätter Anna ord på saker som är svåra att få fram även om det inte alltid är så lätt att förstå hennes texter. Sen är ju musiken strålande... Enkelt men bra!