torsdag, november 20, 2008

Hey girl, hey!

Torsdag idag, för er som råkat missa det.
Jag såg att Da Vinci Koden går på TV på söndag, på min födelsedag. Lite roligt då att jag faktiskt fick den i just födelsedagspresent 2006. Jaa..lite kul är det allt!
2006..det känns fan som om det var förra året..fastän det uppenbarligen inte var det.
Vart tar åren vägen?
Man börjar verkligen att undra...
Ja, den tiden den tiden..den bara springer ifrån mig hela tiden. Why why..

Snart födelsedag i alla fall.
Jag och en speciell någon firar en stor dag. Har ni fattat galoppen än eller?
Jag tycker allt lite synd om er annars.
Nu ska jag titta lite på hockey och fundera över när det tar slut, det är ju faktiskt Medium ikväll och jag kanske blir lite kinkig om jag inte får se det...
Ja, torsdagen är här!

Inga kommentarer: