onsdag, november 19, 2008

Music in motion..

Nu kan alla som vill, och det vill ju alla, skåda Agnes i P3 Live Session.
Det är bara att knalla iväg till P3's hemsida och leta rätt på det. Kolla in web-TV där allas vår Markus Krunegård är värd och ställer spännande frågor till kvällens artister..för förutom Agnes så gästar även Erik Hassle.
Kolla kolla!

I övrigt är jag stolt över gårdagens sista inlägg.
Förvisso fattar jag inte riktigt varför det tog så lång tid att förstå allting men som ni vet så är det väl så att man inte ska kunna allting.. Något ska man ju ha kvar att lära.
Hur som helst så har jag äntligen fattat nu och det känns ju bra!
Smart smart tiger.

Nu beger jag mig till datorn igen och kollar in Markus och...ett får, för Erik ser ganska rolig ut..mycket hår på knoppen. Skoj skoj.. Och det kan aldrig bli för mycket musik!

Inga kommentarer: