fredag, november 28, 2008

Angelyne forgive me, we threw it all away..

Åhh vad jag har saknat dom. Verkligen.
Mycket mycket mycket.
Pappa hade lovat mig en skiva förra veckan men det hade jag, såklart, glömt så det kom som en glad överraskning idag!
Och det var inte vilken liten skiva som helst, nej nej.
Min och pappas personliga små favoriter Mark Olson och Gary Louris har nämligen bestämt sig för att slå sina kloka huvuden ihop och göra gemensam sak igen.
Dock inte som The Jayhawks utan som..sig själva, en perfekt och underbar duo.
Me like!

Gary har jag inte sett sedan det begav sig med Jayhawks för ett ganska bra tag sedan men Mark såg jag & pappa på The Tivoli för inte så himla länge sedan..
Han och hans fru Victoria Williams. Det var en vacker tillställning och jag fick mig en kram och en autograf.. Var tusan är den autografen förresten...shit. Hmm..
Jag har för mig att det blev en autograf i alla fall men en kram fick jag! Det minns jag...

Och jaa, det var underbart att höra dom igen.
Det lät ungefär som Jayhawks fast ändå inte..det var något nytt över det hela och jag gillade det. Det är vacker musik och vackra röster, det är alltså helt omöjligt att inte bli helt betagen av det. Av dom.
Ja, dom där två kommer nog alltid att betyda en hel massa. Både för mig och fadern. Fina saker ska man hålla hårt i, bra musik är till för att levas i och njuta av, när som helst.
Så med andra ord är den här helgen räddad, det tackar jag för!
So..I guess that I am.. Ready For The Flood..

Inga kommentarer: