fredag, oktober 31, 2008

She is in flame and I am cold..

Nu har nästan hela veckan gått utan att jag hunnit skriva något om söndagen.
Det är allt lite illa.. Hmm. Jag får väl ta mig i kragen senare idag eller nåt!

Simba hittade nyss fram efter att ha gömt sig i vårt sovrum hela natten och förmiddagen idag.
Efter den grymma konserten igår som slutade lite väl sent så fanns det inga bussar kvar till Niklas så han fick slagga på soffan här, därav kattens underliga beteende.
Inget har hon ätit, i alla fall inte av det som stått i köket, och hon har nog knappt varit på lådan..

Nu är hon framme och luktar, sniffar och ser allmänt förvirrad ut.
Det är inte lätt när man är en liten nervös kissekatt..
Dock är det bra nu när hon går lite på diet..hon får i sig mindre mat när hon bara ligger och trycker.. *Tss*

Sitter här med boken och Anna. Pluggboken och Anna i öronen. Trevligt trevligt.
Niklas och jag åt lite frukost här, tittade på bilderna från igår och sen vallade jag honom mot bussen och nu är det pluggtider.
Får se om jag kan ta mig ner till Systemet och inhandla något spännande sen.
Vi är nämligen bortbjudna imorgon. Åhh..trevliga helg!
Därför är det dock hög tid att läsa och skriva lite nu, på andra ställen än i bloggen.. Hej svejs!

Inga kommentarer: