tisdag, oktober 14, 2008

How to save a life..

Visst är det så, visst är det så. Man ska alltid ha en grund att stå på som man kan gå tillbaka på även om saker runt omkring en förändras i maklig takt.
Jag förstår vad du menar, käraste Sara.

Igårkväll kunde jag roa mig med kuliga bilder från någon annan som är utomlands.
Hon hade varit på kryssning och levt livet. Vilket jag verkligen unnar henne!
Hon förtjänar att bara få ta det lugnt och roa sig utan att tänka på allt som måste göras i det vardagliga livet.
Och som skrivet så var det trevligt med lite fina bilder.
En bild säger som vi vet mer än tusen ord!
Och jag saknar hennes ord...

Nu ska jag se om det finns något att vila ögonen på i den där andra dumburken.
Imorgon får jag hem filmen 300 från Lovefilm. Äntligen!
Tur också att jag inte hunnit spela in den från Canal+ än för det hade ju känts lagom..korkat. Hur som helst..imorgon kommer den. Spännande spännande.

Inga kommentarer: