torsdag, oktober 23, 2008

Bloggtänk.

Jag har blivit ganska flitig, eller lite lagom..i alla fall, på att mmsa in bilder till min bilddagbok.
För er som efterlyser bilder där, menar jag.

Jag har för det andra kommit på, jag hänger med i svängarna här vettni, att detta är min blogg och ingen annans! Min min min.
Här kan jag skriva om vad jag vill. Och det är fritt för er att läsa.
Visst är det underbart? Kanske att jag borde ta vara på denna möjlighet än lite bättre än vad jag gör. Jag har ju som ni kanske vet en hel del tankar och funderingar snurrandes i gullivern mest hela tiden som nog behöver luftas ibland.
Och jag tänker inte be om ursäkt ifall jag blir tjatig. Ifall jag skriver om skumma saker, roliga saker, hemska saker, onda saker..för detta är mina ord.
Men jag är glad att ni engagerar er och vill veta hur det är ställt med mig. För det vill ni väl?
Det är väl därför ni läser, antar jag..

Och för det tredje så har vi en gosig katt!
Snart är det dags för oss att krypa till sängs och jag kommer vänta på att hon ska krypa upp till mig och lägga sig intill/på mig. Det är myspysigt det!


Imorgon är det Amanda som gäller. Det blir mysigt det med. Skoj skoj med konsert igen.
Man får lite lätt abstinens när inget händer, visst är det så?
Och jaa..kolla gärna in bilddagboken för lite kuliga bilder från när och fjärran..från mina strapatser och på vår söta söta katt. Varmt välkomna dit!

Och du, fina vännen H.
Jag saknar dig.

Inga kommentarer: