söndag, oktober 12, 2008

I bet it stung...

För en liten stund sedan kom vi in från en liten promenix. Det var skönt att komma ut en sväng och jag känner nu att jag är riktigt hungrig så det ska bli gott med mat snart!
Kollar lite på Miami Ink också och jaa..ni vet ju vad jag tycker om det programmet. Hehe..

Helgen har i övrigt varit riktigt lugn och skön. Pluggeri i fredags när jag kommit hem från jobbet i vettig tid och igår var det bara lite tvätt.
Ska ta och stryka lite sen efter maten så att vi har lite kläder till nästa jobbvecka.
Tror inte att det blivit så uppskattat om man jobbat utan kläder...eller..tjaa, kanske det.
Det beror kanske på vem man frågar. Haha!

Nu ska vi ta tag lite i matlagningen. Sås och tillbehör. Sånna där goda saker..grönsaker och annat. Mmm.
Jag försöker förresten bli lite nyttig och ta ner på drickandet av läsk, saft och sånt där blaskigt.
Kolsyrat vatten från min älskade Soda Stream är sjukt underskattat.. Sjukt gott.
Vatten är gott!
Jaa..sås var det.

Inga kommentarer: