måndag, oktober 13, 2008

I'm head over heals..

Jaa..som ni kan se blev det lite omändringar här.
Kände för att förnya mig lite och göra om lite.
Livet kan inte alltid vara grönt och skönt och kanske är det så att gräset är grönare på andra sidan?
Då spelar det kanske inte så stor roll vilken färg jag har här.. Kanske?
Oj vad vimsigt det blev här nu.. Vims vims.

Dricker lite te och funderar på den där bingen.
Det är en kär gammal vän vill jag lova.

En annan kär gammal vän befinner sig utomlands.
Jag saknar honom.
Och jag kommer ärligt talat att få lite panik om jag inte får träffa honom i vinter.
Då blir jag ledsen i ögat.. Ledsen ledsen ledsen.
Såå käraste, känn pressen att vara på plats i december!

Nu ska jag hämta lite mer te och kanske glo lite på den andra dumburken.
Snart blir det i alla fall sänggående. Goder afton!

1 kommentar:

Sara Nanny Winoy sa...

Att förnya sig är alltid bra så länge man kommer ihåg vem man är och vad som verkligen gör en lycklig :)

Damn vad filosofisk jag känner mig nu. Haha.