måndag, oktober 13, 2008

Call it off..?

Monday monday monday.
Fina vännen Sara har gjort mig uppmärksam igen.
Kanske utan att riktigt veta det men så är det. Och det är hemskt när man glömmer..
Inte för att jag glömt på riktigt men lite halvt, kanske..? Hur som helst så är det bra med små påminnelser ibland så att man kan ta sig i kragen.
Ta sig i kragen och lyssna på lite fin musik.
Jag antar att det går upp och ner sånt där.. Vilken musik man lyssnar på, alltså.
I alla fall är det kul att ägna sig lite åt Tegan and Sara igen. Dom är alltid bra!

Det blir ingen visning imorgon. För er som visste om det så kan ni glömma det nu.
Vi får se när och vart nästa stopp kan tänkas bli. Det gäller att vara flexibel och öppen så ska säkert något trevligt fastna en vacker dag.

Har en trevlig pratstund med min idol för tillfället. Det är trevligt, tycker inte riktigt att vi skrivs så mycket som vi kanske borde.
Hur som helst så är hon en skön prick och det är allt lite spännande att höra om vad hon tar sig för här i livet.
Det gäller att veta vad ens nära och kära gör, att inte tappa bort dom där fina fina människorna. För det är dom som livar upp i tillvaron och sprider ljus och värme. Alltid.
Därför är dom också viktiga som sjutton. Sötnötterna.

1 kommentar:

Sara Nanny Winoy sa...

Härligt att jag kunde bidra med hur underbar musik förgyller vardagen :)