måndag, oktober 27, 2008

Måndag.

Ojsan..
Vad ska här skrivas idag då?
Pojkvaskern är sjuker av sig. Idag har han varit hemma med vår, för ovanlighetens skull, lagom osociala katt.
Vi får hoppas att han är frisk och kry till på torsdag då det vankas konsert.
I annat fall får jag väl åka själv, eller?
Tråkigt men nog ack så nödvändigt, för inte kan man väl missa Elin? Nej..det går inte. Nej nej nej.
Vi får se vad det blir men jag hoppas såklart på det bästa, att han är frisk och kan följa med.

Jag har dock redan fått med mig en kumpan till. Kul kul.
Vännen Niklas ska vi ta med oss och inviga honom i Mejeriets fina lokaler.
Det ska bli roligt att få med honom dit.
Marcus läste precis att Anna beger sig ut i landet ganska kort efter nyår också.
Om vi ska någon merstanns och se henne? Självklart. Vänta bara och se.. Bara vänta!
Överallt där jag/vi kan tänkas se henne..dit ska vi. Visst ska vi, käraste?

1 kommentar:

Anonym sa...

Lör, 31 Januari 2009
19:30 Anna Ternheim FLYGELN, LOUIS DE GEER NORRKÖPING

Biljetter på ticnet.se