torsdag, februari 18, 2016

Torsdag

Oj, nu är det egentligen hög tid att springa till sängs. Ja jag är på väg!
Igår funderade jag på när Blogg100 ska börja igen och jag läste mig till att det nog blir den 1a mars. Det brukar det tydligen vara.
På Justins födelsedag..lätt att komma ihåg för en Belieber som jag. Haha.
Tänkte försöka vara med i år också..det har ju gått dom andra åren så varför inte nu.
Tycker redan att jag faktiskt varit rätt duktig såhär långt i år.. Alltid finns det väl något att skriva om. Och någon som vill läsa det sen.
Om inte annat kan det vara bra för mig själv och se tillbaka på. Jag som har så dåligt minne..

Vi får se. Tanken finns där. Inspirationen och viljan kommer och går.
Men eftersom jag vet att jag i alla fall klarat det förr finns det såklart en styrka i det. Häng kvar så lär ni få veta svaret sedan. Vad som hände.
Om jag klarade det.. Minst ett inlägg om dagen i hundra dagar.
Nu däremot ska jag sluta upp med att filosofera och göra mig redo för sängen.
Imorgon är det fredag. Helgen närmar sig..och vi vet ju alla vad jag ska göra på lördag!

Inga kommentarer: