måndag, februari 15, 2016

Måndag v.7

Måndag igen och vi har just sett klart det senaste avsnittet av 30 grader i februari.
Ibland är det rätt ok med februari ja.

I övrigt har här inte hänt mycket.
Jag har varit rätt seg. Landade i sängen efter att jag kommit hem vid 15.30..surfade med mobilen och hux flux var det dags att börja fixa med maten. Jag som tänkt få lite mera gjort..faktiskt.
Jaja, man kan inte alltid vara på topp. Trots att jag sovit rätt mycket i helgen är jag nog lite sliten.. Det tar på krafterna att hänga på festival. Det känns att jag inte är 20 längre..haha.

Hur som helst. En ny vecka har börjat.
På lördag får jag se världens bästa Anna igen.
Idag la hon upp sin nya kollektion av merchandise som finns på nätet och som hon kommer att ha med sig på turnén.
Det betyder att på lördag ska det handlas!
I övrigt har jag inga storslagna planer för veckan. Kanske att vara lite mer produktiv. Att pigga på mig.
Vad ska ni göra ? Har ni några planer för veckan? Till helgen? Eller är det för tidigt att prata om sånt nu..
För att det fortare ska bli lördag ska jag ta och gå till sängs nu. Trött som jag är..
Godkväll!

Inga kommentarer: