måndag, februari 08, 2016

Måndag

Ny vecka. Marcus är snart hemma.. Då kanske vi kollar in det senaste avsnittet av 30 grader i februari. Det är en fin serie det där..jag har saknat den.
Februari ja, där är vi nu. Jag tycker alltid att både januari och februari går så himla långsamt.. Är det bara jag som känner så?

Veckorna går men det händer inget. Inte för att jag direkt klagar men..det känns ändå lite konstigt.
Jag har i alla fall kommit på att det nog snart är dags för Blogg 100 igen. Får väl ta mig i kragen även i år och försöka göra det bästa av det.
Jag tycker att det gick riktigt bra förra året..så därför kan det väl inte bli sämre nu?

Kanske skulle jag kört igång ordentligt redan den 1a januari men det är ju så dags att komma på nu.
Jag tycker trots allt att jag varit duktig som i alla fall inte släppt på mina tisdagsdelningar med bra musik. Eller i alla fall..musik, som jag tycker om. Videor som fler borde se!
Delad glädje är dubbel glädje, visst?
Får väl fortsätta med dom, tills jag inte längre har något vettigt att dela med mig av..men det lär nog inte hända. Hoppas jag!

Vi får se. Jag ska i alla fall försöka att ta mig i kragen här så får vi se vad det blir av det..
Den tisdagen jag missar att ge er en musikvideo får ni hojta till, då är det något som är fel!
Glöm aldrig det...

Inga kommentarer: