torsdag, juni 11, 2015

Torsdag

Vad lustigt att när jag inte delar med mig på något speciellt ställe får jag nästan fler visningar här än under Blogg 100.. Tokigt.
Just nu håller vi på att packa inför helgens bravader.
Jag är trött som tusan också så jag ska snart springa till sängs.
Men jag har i alla fall varit duktig och dammsugit lite här.

Kände mig piggare än på hela dagen igår så då gällde det ju att ta vara på energin.
Fast efter allt det där plus lite diskande kände jag att luften gick ur mig en smula.. Och eftersom det är en dag kvar att arbeta måste jag få min skönhetssömn även denna natt. När jag dessutom inte har sovmorgon mer..

Bravaden är förresten som följer: Uddevalla Solid Sound.
Det ska bli nice!
Vi kör upp, jag åker, i vår nya fina bil. Jojo.
Så det blir nog en trevlig tripp. Festival på lördag och sedan hem igen på söndag. Som en liten minisemester. En utflykt!
Därför måste jag springa till sängs nu. Det känns som att vi har rätt bra koll på läget så att inte allt blir helt tokigt imorgon..
Det mesta känns förberett. Bra bra.
God kväll med er!

Inga kommentarer: