onsdag, juni 10, 2015

Cling & clatter..

Jag hade ett upplägg om något jag tänkt skriva..något som vi faktiskt pratade om på jobbet idag..men jag vet inte om jag pallar skriva om det nu.
Vilket förvisso hade varit passande då det är onsdag och hela nätet svämmar över av Woman Crush Wednesday-bilder. Wcw. Detta handlade om en sådan.
Men nej..jag orkar inte dra allt det där nu. Jag råkar faktiskt vara rätt så trött idag... Det beror nog på att vi sover så dåligt, lite tid alltså.
Det får bli en annan dag, när jag känner mig mer upplagd för mitt orerande.Skrivandet menar jag, om det där.

Sovmorgon imorgon för min del dock. Men jag måste komma ihåg att jag börjar en halvtimme tidigare än vanligt, annars blir nog inte chefen så glad..om jag kommer försent.
Men nu ska jag faktiskt bara dricka klart min kopp med te här och börja röra mig mot sängen.
Ju förr jag sätter igång desto fortare lär jag komma i säng och får således sova längre.. Bra uträknat, va?
Så nu önskar jag er en fortsatt trevlig onsdagskväll.

Inga kommentarer: