måndag, juni 08, 2015

Blogg100- dag 100

Så har ja då kommit till vägs ände i denna utmaning- att skriva ett inlägg om dagen här i 100 dagar.
Om jag själv får säga det så tycker jag att jag lyckades rätt så bra..
Jag fick fram ett inlägg om dagen.
Mer eller mindre innehållsrikt. Att jag dessutom tidigare i år redan varit hyfsat flitig med att skriva gjorde det hela lite enklare..och jag tänker definitivt försöka att dela med mig, om inget annat så i alla fall mina musiktips varje tisdag.
Det känns som en vettig tradition. Något bra att dela. Eftersom jag tycker så mycket om musik.
Då vill jag dela med mig. Så att ni kanske får en hum om vem jag kan tänkas vara..
Jag tycker heller inte att jag haft så stora problem någon gång. Visst att det inte alltid varit jätteenkelt att komma på något att skriva, men även dom gånger det knutit sig lite har jag kunnat få fram något.
Och grejen med allt det här är att egentligen inte känna så mycket press.

Att varje inlägg räknas. Inget är för litet, för kort.
Dessutom är det min blogg- jag får skriva om vad jag vill. Det vet jag ju förvisso, det har jag alltid vetat. Ändå har jag känt viss press när jag skrivit här.
Får se om det släpper nu eller om jag skriver som jag alltid har gjort.
Jag antar att ni som brukar läsa kanske egentligen inte märker så himla stor skillnad, egentligen.
Vad vet jag..jag bara skriver. Jag är oerhört dålig på att komma ihåg vad jag skriver om, så vida det inte är något väldigt speciellt. Jag lägger sällan på minnet allt dravel jag häver ur mig här. Vill jag veta får jag göra som alla andra- läsa min egen blogg.



Här kommer förresten nästa spår- nästa utmaning.
Om en vecka tänkte jag vara med i en daglig utfrågning med frågor ställda av min, relativt nyfunna men. ack så trevliga vän på Twitter: Lana Chacra.
Varje vecka frågar hon ut olika människor, helt vanliga så som lilla jag, plus en del kändisar/mer exponerat folk. Lite på skoj, lite på allvar.
Här är hennes första "reklam" för mig och vad som komma skall..
Egentligen vet jag inte vad som kommer att hända förutom att det blir olika frågor som jag får svara på.
Tänkte att det kan vara ett nytt och lite spännande sätt att få uttrycka och upptäcka mig själv.
Plus att jag delar med mig.. Det kan nog bli spännande. I bästa fall kanske jag kommer att dela med mig även här om hur det fortlöper.
Till dess hoppas jag att ni fortsätter att hålla lite koll här, det kan komma inlägg lite när och hur som helst. Som sig bör.

Tack för den här tiden och för att ni velat följa! Hoppas att ni i alla fall haft lite kul på vägen..och för all del, häng gärna kvar.
På återseende!

100

Inga kommentarer: