lördag, april 19, 2014

Påskafton

Kvällen har bestått av god mat och mysigheter. Idag har vi i alla fall umgåtts ordentligt, mannen och jag.
Varit på Plantagen och sen fixat lite här hemma. Det känns fint!
Solen har skinit också och vädret har varit kanon. Jag hade på mig shorts hela dagen.
Vilken lycka!!
Imorgon tänkte vi mysa i mina pärons trädgård då det tydligen ska bli minst lika fint väder.. Det känns så härligt!
Jag tycker verkligen om våren.
Kvällen här började sen med mat på balkongen och sen film i soffan. Gott så!

Det känns extra härligt när man är ledig så att man får njuta ordentligt av det också.
So far är jag väldigt nöjd med denna helg och allt jag pysslat med. Gött att det fortfarande är två lediga dagar kvar också. Man får vara glad för det lilla!
Och göra det bästa av det man har och får till givs. Man har det ju inte roligare än man gör sig menar jag..
Hoppas att ni alla har haft en fin påskafton också!

049

Inga kommentarer: