onsdag, april 23, 2014

Brand new eyes

Det är den 23e april idag.
Enough said about that.
Imorgon fyller min bror år!
Och det är ett helt år sedan jag var i Stockholm och såg Justin.
År år år.
Jag försöker. Det går framåt. Åren går.

Enough said. Ja.
Så var det.

Annars idag har jag fått riktigt mycket uträttat tycker jag.
Trots att jag råkade glömma bort att fixa mat i tid.
Vi fick mat ändå. Ingen större fara skedd.
Och jag har träffat mormor. Vi fikade.
 Jag lyckades med konststycket att koka för svagt kaffe. Så kan det gå!
Hur som helst så var det trevligt att prata lite och mysa.
Det är väl sådant jag borde bli bättre på. Medan tid finns. Medan tiden går.
Ja.

Nu däremot ska jag springa till sängs.
Måste ju vara pigg och utvilad så att jag kan komma ihåg att gratta bror.
Gud förbjude att jag glömde det...
Tack och godnatt!


053

Inga kommentarer: