måndag, april 07, 2014

All men must die!

Game of Thrones ja.
Ikväll har fjärde säsongen börjat på CMore. Jag har inte sett avsnittet än för samtidigt som det började var det de sista skälvande minutrarna i hockey slutspelet. Då kan man inte bara byta kanal och se på serier!
Det gick inte den här gången heller för Rögle. Det var ju synd.
Bättre lycka nästa gång..eller vad det nu är man säger.

Svt har reprissänt säsong tre av GoT så just nu ser jag det sista avsnittet därifrån.
Det gäller ju att fräscha upp minnet!
Annars idag har jag städat. Och mannen har putsat fönster så nu är här riktigt vårfint och mysigt.
Man måste passa på när man känner att man har ork och vädret är ok.
Det var tydligen helt perfekt tvätta fönster-väder idag. Bra ju.

I övrigt märkte mannen även en "bugg" här angående bloggen... Om man läser via en iphone/ipad så syns inte videorna som jag delat.
Jag förstår inte det riktigt. Hur som helst..ni som verkligen inte vill missa något- se till att läs det här från en riktig dator..vem vet vad ni annars går miste om!
Game of Thrones och Walking Dead är mina vänner just nu. Ond bråd död i båda serier.
Folk blir slaktade till höger och vänster. Det håller i alla fall igång blodcirkulationen och gör att jag inte såsar till.
Jag gillar ju när det händer grejer!
Så därför tänkte jag nu återgå till min serie tillsammans med te och lite färskskuren ananas.
God afton, god afton!

037

Inga kommentarer: