söndag, april 20, 2014

En plats i solen!

Idag har vi tagit det ganska lugnt.
Vi fick fixat med blommorna vi köpte igår och sedan har vi tagit igen oss i päronens trädgård.
Jag satt ute och läste min bok, Marcus var också där såklart men när fotbollen började gick han till tvn och jag satt kvar ute.
Synd att låta sådan fin sol vara utan mig menar jag..
Dessutom var matchen inte mycket att se så jag missade nog inte så mycket.

Vi hade köpt en fin grillbricka igår när vi handlade så den fixade vi till.
Så vi grillade och satt sen ute och smaskade i oss allt gott. Majskolvar och tomat åt vi också.
Fastän solen var på väg ner var det helt ok att sitta ute i shorts och linne.
Tänk vad skönt det är när vädret blir såhär!
Det får mig verkligen att längta efter sommaren som jag hoppas finns om knuten.
Kommer inte bli glad om vi får en skitsommar...

Imorgon är det sista lediga dagen.
Lite fler praktiska saker är planerade så jag hoppas att vi kommer hinna med allt.
En tur till Väla är tanken också, fastän halva stan kommer att vara där om vädret inte blir helt hundra..
Jaja någon gång måste man dit också och imorgon verkar bli den dagen.
Vi har ju varit där förr och överlevt så det ska säkert gå nu med.
Nu däremot ska vi snart bege oss till sängs, samla krafter..
Hoppas att ni alla haft en fin påskdag!

050


Inga kommentarer: