lördag, april 12, 2014

Fredag

Ojsan hoppsan så kan det gå..
Då jag har fredagsmyst med mannen glömde jag helt bort att blogga. Betyder det att jag är ute ur leken nu då?
Var jag ens inne?
Strunt samma.
Skriver inte lika mycket för att vara med i racet som för att peppa mig själv till att ens skriva något över huvudtaget.. Så det så!

Jag får väl knåpa ihop något mer senare idag då.
Antar att jag har mer att förtälja då också.
Igår lunchade jag med päronen efter jobbet!
Minns inte när det hände senast men det var väldigt trevligt!
Det borde vi göra om varje fredag tycker jag.. Mmm.

Kvällen har bestått av våfflor, Walking Dead, vin och Mästarnas Mästare.
Riktigt trevligt med andra ord!
Men nu väntar sängen. Drar iväg till Österlen imorgon.
Vi ska klippa träd och ha oss.
Vi är: mannen, mor, moster och jag.
Det blir säkert nice bara vädret är ok.
Antar att jag officiellt kan kicka igång våren när vi väl är där.
Det är nämligen inte vår förrän man varit där. Så är det!
Nu sova. Rapporter om trädklippning kommer sen..
Godnatt!

041

Inga kommentarer: