fredag, april 18, 2014

Långfredag

Jag vet knappt vad jag har gjort idag... De få 'planer' jag hade gick om intet.
Jag skyller på vädret! Men jag klagar inte, det har varit en fin dag.
Mannen försvann iväg på tur med vänner från sitt arbete runt 11-snåret och själv tog jag igen mig en stund till efter det.
Hade ju tänkt promenera med Migena under eftermiddagen så jag kunde ju lika gärna gå upp när jag var vaken.
Fastnade sen framför The Walking Dead medan jag åt frukost och drack mitt kaffe.
Sen blev det ändå ingen promenad för vädret var lurigt. Vi tänkte satsa på söndag istället för nu verkar i alla fall resten av helgen bli kanonfin!

Så jag körde lite tvätt i maskinen.
Jag påskpyntade. Kollade fler avsnitt av Walking Dead. Jag har snart sett klart alla de fyra säsonger som visats hittills...
Det kommer att bli svårt att lämna dom.
Hur som helst kom jag ut på en liten promenad innan maten och mellan regnskurarna.
Det var härligt!
Lagom till att jag skulle äta sen kom mannen hem igen. Sällskap till maten, wooh.
Sen ikväll har vi bara softat framför tvn. Jag gick alltså inte och såg Israel Nash som jag skrev om för några veckor sedan.
Det blev myskväll med ett tokigt Let's Dance-avsnitt istället!
Imorgon är det påskafton och då ska vi i alla fall vara tillsammans hela dagen, Marcus och jag. Så får vi se vad som händer då.
Jag önskar er härmed en härlig helg!

048

Inga kommentarer: