tisdag, februari 28, 2012

What's up tiger?

Då har jag slagit mig till ro i sängen..
Visste ni att jag måste till Ängelholm med mitt bråck inom en snar, hoppas jag, framtid? Om inte så vet ni nu.
Och som jag skrev på Twitter för ett tag sedan så tror jag att jag behöver roligheter att se fram emot och att göra för att slippa tänka på denna skiten..
Ibland gör det mer eller mindre ont. Ibland tänker jag på det oftare än annars. Så lite förströelse och roligheter är precis vad jag behöver..

Som i helgen! Som igår! Så som det kommer att bli från och med på torsdag, då är allt verkligen staplat och samlat. Underbart!
I lördags spelade jag bowling med Niklas. På kvällen var jag på Tivoli och såg Albin Gromer, Smith and Thell och Rebecca & Fiona tillsammans med Marcus. Sjukt roligt! Bra musik alltihop.
Och att få prata lite med Maria & Victor från SaT var så trevligt! Underbara människor dom där två, så himla fina. Mysisar!

Igår hade jag en date med pantern. Det var ju inte igår..
Vi åt först lunch, gick på stan i snö/regnovädret, kollade bokrean, köpte lite böcker och avslutade med fika på Ebbas! Och medan vi gjorde allt detta så pratade och uppdaterade vi oss en massa.
Hon är så fin min kära katt!

Jag tänker inte räkna upp allt som händer till helgen men jag lär i alla fall få en del kramar och bara det gör att jag blir helt varm inombords!
Älskar som bekant kramar..

Inga kommentarer: