lördag, februari 11, 2012

Helande musik, visst finns den?

För en vecka sedan vaknade jag i Norrköping. Vi var där för att umgås och spana in Anna Ternheim under kvällen. Bara roligheter alltså!
Dagen innan, på fredagen, var jag hemma från jobb för att kunna gå till doktorn och få konstaterat att jag lider av ljumskbråck.
Resan gick bra, både dit och hem, även om jag hade rätt ont vissa stunder.

I Norrköping passade jag dessutom på att träffa en ny vän på stan, helt själv. Har aldrig gjort nånting själv där förr..så det var väl på tiden! Tog mig till Resecentrum och därifrån tog vi oss in till stan. Kallt som fan var det men tillslut hittade vi ett ställe att fika på utan alltför mycket folk!
Vännen jag träffade heter Malin och vi hittade varandra på Twitter, av alla ställen.. Så kan det gå!
Efter liten promenix, fika och gott prat skiljdes vi åt och åkte hemåt var för sig igen.

Det är skönt att få ta det lite lugnt ibland och äta god lagad mat, chilla och mysa. Förutom att det var sjukt kallt däruppe var det väldigt fint!
Konserten var även den bra, vad annat var att vänta? På Flygeln träffade vi även Thomas från Hamburg, precis som vi sagt att vi skulle göra, och jag hälsade även på min vän Nina där. Trogna Anna-fans dom också!
Efteråt gick Marcus, Thomas och jag på pubjakt för att ta oss en drink och hamnade då på Oh'Learys där vi sen pratade över olika drickor. Väldigt mysigt!
Thomas var i landet för att följa Anna och på söndagen skulle han ner till Karlskrona vilket skulle vara sista stopp för honom denna sväng. Sen ska han såklart se Anna när hon kommer till Tyskland om några veckor!




På söndagen gick Marcus och jag till mormor och efter lite mat hemma var det dags att åka.
Och idag då? Jo då väntar konsert igen! Först middag med en del mates på Harrys och sen ska vi se Von Benzo, på Tivoli!
Så jag hoppas att alla onda saker håller sig borta idag så att jag bara kan njuta hela kvällen! Nu kör vi!

Inga kommentarer: