söndag, februari 12, 2012

Underbara fina människor, tack för igår!

Det var så mycket fint som hände igår.
Jag träffade så många underbara människor! Fick i mig god mat.
Magen med alla dess tillbehör höll sig lugn, inte ont nånstans. Det tackar man ju för!

Och förutom alla underbara mates fick jag träffa Nicole igen och även springa på en massa andra roliga människor.
Till höger och vänster fanns där alltid någon att hälsa på, någon att krama.
Hur fint är inte det?

Det skulle ta en evighet att räkna igenom alla, mates eller inte, så jag får nog låta bli..
Men jag hade en otroligt härlig kväll med blandad kompott av allt, och allt var bara så underbart!

Bilder vet ni vart ni hittar..och själv har jag sparat ännu fler i min gulliver.
På allt möjligt! Alla mysiga kramar.
Jag har skrivit det förr..men jag älskar kramar. Finns det något mysigare?
Folk borde verkligen kramas mer..

Inga kommentarer: