onsdag, februari 22, 2012

Lill-lördag!

En-dag-i-veckan-inlägg eller? Verkar lite fattigt tycker jag..
Får se hur det blir men för tillfället verkar det vara vad jag "hinner med".. Usch så tragisk!
I övrigt har jag mycket att göra tycker jag. Springer på konserter fortfarande. Glor på TV.
Imorgon är det matesfika igen! Det längtar vi en hel massa till. Det var nämligen inte igår..
Det var inte ens igår jag träffade allt fint folk senast..men det kanske kan bli lite bättring den här veckan? Hade varit himla roligt!

Annars? Nej inte mycket.
Ljumsken är okey och jag har fått remissvar från Ängelholm. Kul..blir till att fara dit. Som en liten utflykt minsann!
Vet dock inte riktigt när, än.
Och nästan det enda jag går runt och trallar på är Call Me Maybe. För att den är just trallvänlig och väldigt bra! Det kommer att gå bra för den där tösen..I can tell!
Men nu ska jag nog fundera på andra saker här..alltid finns det väl något att göra, eller hur?

Inga kommentarer: