tisdag, februari 14, 2012

Bara roligt i Bullerbyn..eller jag menar- mitt liv!

Det här musikåret verkar ju bli väldigt bra! Med en massa fina saker att se fram emot.
Skoj!
Och lite jobbigt för att jag inte riktigt fattar hur vi ska hinna med något annat förutom att springa på konserter stup i kvarten. Och det är inte bara gamla favoriter som far runt på vägarna utan också en del saker som jag gärna vill upptäcka.
Eller..i alla fall se live! Marit Larsen till exempel, det vore helt underbart att få se henne nån gång, tycker att jag väntat länge nog nu..

Och förresten kan jag berätta att jag inte känt nåt av bråcket på tre dagar nu. Det går framåt!
Förbannat skönt vill jag lova er att det är. Har inte ens använt bråckbandet jag köpte, men det är ändå en fin vän när andan faller på..
Istället, för bråcket, är det andra saker som retar mig men snart är väl det också över. Och till helgen ska vi, nog, inte göra nånting.
Ta hand om hem och katter! Ta det lite lugnt..
Nu däremot ska jag försöka att sysselsätta mig med något medan jag väntar på att Grammisgalan ska sändas i TV! House har vi slopat för fotboll och...tja, detta..får se det på nätet senare. Nu ska jag fortsätta att aktivera mig med något mer skoj här..

Inga kommentarer: