onsdag, februari 01, 2012

Bra eller inte?

Konstig dag idag..
Har känt mig helt å banan hela dagen. Tung i huvudet, ont i magen fortfarande. Seg i kroppen.
Inte riktigt på topp alltså..

Hann med en ganska tidig buss ner, tänkte äta på stan, slippa stressa. Solen har lyst för tredje dagen i rad också!
Bäst som jag just twittrat, och skrivit konstigt, tittar jag upp och vem har då slagit sig ner bredvid mig, längst bak i bussen, om inte fina vännen. Som jag dejtade förra veckan och egentligen inte sett ordentligt innan dess..och absolut inte efteråt.
Så vi snackade lite. Hon skulle bli klippt, jag luncha.
Undrar när vi ses nästa gång..

I övrigt har näsan börjat rinna. Jag har förresten också fått tillbaka min älskade mössa! Kunde inte varit gladare.. Hur som..jag har legat i sängen större delen av kvällen. Så nu är det hög tid att sova! Undrar om jag orkar jobba imorgon..

Inga kommentarer: