söndag, maj 22, 2011

What clowns are we?

Söndag idag. Jorden finns fortfarande..för er som tvivlar!
Än en gång har en domedagsprofet haft totalfel och tur är väl det.
Jag har inte tid att dö än...

Vi firade mor och bror idag.
Det var trevligt. Massa god mat.
Och ett förfärligt väder, bara massa regn och rusk. Inte alls kul.
Det var lite som om domedagen faktiskt var framme ett tag..
Annars?
Det enda dumma idag var att jag inte kom ut på nån promenad idag. Det hade jag absolut behövt..

Och jag drömde lite konstigt inatt.
Tycker mest att det är skumt nu när jag drömmer om söta rara postis men kanske var det en sanndröm? I alla fall om att hon lär dyka upp snart..
Och jag drömmer väl rätt realistiskt ändå, faktiskt.. Antar jag.
Och jag skyller på mitt nuvarande allmäntillstånd för något ska man ju skylla på.. Även om det verkar vara en lätt omgång så har jag ändå fått besök. För er som bryr er..och för mig att skylla på.
Ibland är det bara för perfekt...
Mmm.
Nu blir det sova i alla fall, ty snart är det måndag!

Inga kommentarer: