onsdag, maj 11, 2011

Stortampen upp i vädret..

Det kliar på min stortå..hmm. Sjukt störigt! Självklart kliar jag tillbaka också..
Annars här? Det har varit en bra dag ja. Fint väder, jag gick hem igen. Underbart!
Har varit duktig fyra dagar i sträck nu och gått en promenix.
Så skönt!
Jag tror även att jag börjar bli beroende av det, hur bra är inte det? Haha..vem hade trott att jag skulle yttra dessa ord?
CC..gillar att promenera, det låter ju nästan som ett skämt..

Hur som. Så är det!
Ikväll var det Game of Thrones. Bra avsnitt men det känns som om dom biter mig i hasorna. Är det jag som minns konstigt eller händer allt fortare på tv?
Tur att jag har min bok att läsa i alla fall. När andan faller på.
Nu har jag kliat hål känner jag..vad skönt. Vad smart! Härligt..
Sagan om de två tornen går på 6an nu, kollade lite innan. Kan man se dom där filmerna för många gånger? Hmm jag tror inte det nej.
Nu ska jag dricka te och läsa lite.
Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer: