måndag, maj 02, 2011

Maj maj måne..

Yes..nu är veckan här! Den jag har väntat en massa på.. Mmm.
Äntligen, skulle man kunna säga!
Igår gick det tredje avsnittet i USA. Lyckans dom.. Och kanske lyckans hela världen om man tänker på dagens nyhetet- Usama bin Laden är nedskjuten och dödens död!
Vad säger vi om det, va?
Rätt bra nyheter ändå..måste jag ju få säga. Alltid något!

Har läst lite till i boken, var nog lite dålig på det i helgen med tanke på allt annat jag skulle pyssla med.
Snart halvvägs igenom bok nr två.
Det ska bli så spännande att få se allt på onsdag, se ett avsnitt ordentligt..
Jag älskar fina kostympartyn och storyn är så himla bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Andra boken nu är himla spännande, det händer saker hela tiden. Den ena otroligare än den andra och man vet inte riktigt vad man ska tro.
Så jag väntar och längtar. Snart nog så..

Just nu sitter jag och ler över Malmös förmodade förlust i afton. Hemma mot Göteborg.
Åhh måtte det bli så. Jag önskar och hoppas, innerligt!
Annars..händer här inte så mycket. Vanlig jobbdag imorgon och så får vi se vem av oss allihopa som blivit brunast.. Haha!

Spännande värre..

Inga kommentarer: