fredag, maj 13, 2011

The things I do for love!

Oj vilken bra dag det blev!
Sitter i skrivande stund och ser på Lady Gaga från Madison Square Garden.
Hemskt trevligt!

Annars har dagen bara bjudit på roligheter här.
Inget dumt hände på jobbet och färden mot Lund gick bra.
Vi åkte inom morfar och gjorde lite fint där på kyrkogården.
Sen blev jag avsläppt utanför Larsson och Lange och tumlade in.
Det var ett fint och fräscht ställe!
Sen kom Dani och det mesta kändes väl som förr. Massagestolen var där också!
Sen fick vi uppdatera oss lite om varandra, det var ju spännande att få höra lite om livet i Lund.
När jag var sjukt snygg och förbannat nöjd var det mammas tur.
Då tog jag mig en liten sväng på stan. Vädret kunde varit bättre dock!

Och eftersom jag blev så fin beställde vi en ny tid.
Jag förstår inte hur jag ska kunna gå till någon annan.. Folk kan klippa och dom kan klippa..men ingen klipper som Dani!
Jag blir kär i min egen frisyr när jag blivit klippt. Det är galet!!
Hon är helt enkelt bäst och jag åker gladeligen till Lund igen.
Sanna mina ord!
Nu blir det tv och något gott att dricka..
Det är helg!

Inga kommentarer: