måndag, maj 30, 2011

Crouching tiger..

Måndag ja.
Drömde konstigt innan jag vaknade imorse. Ja..det var faktiskt morgon, hör och häpna!
Minns inte så mycket av drömmen..men den var konstig.
Annars idag hämtade jag ut tavlan på Amanda Jenssen!
Den blev så fin..så snart ska den upp här. Såklart.

Sen var det jobb.
Med far, bror och Annette. En rätt lugn dag med det fina vädret att titta ut på..
Saker att titta på i huvudet också.
Undrar vad det ska vara bra för..alla dessa tankar som far omkring.
Efter maten sen sprang jag ut i det fina vädret. Eller..jag gick ut och sen sprang jag. Skönt.
Varmt var det, varmt blev det. Och när jag tänker efter så rensade jag nog gullivern lite..med all musik och springandet. Skönt!
Sen blev det House och nu är det sova. Tidig dag imorgon. Snart snart ledig..wooh!

Inga kommentarer: