söndag, maj 08, 2011

Finsöndag!

Vad härligt att jag kom ut en sväng i alla fall.
Annars idag har jag bara läst, läst och läst. Och fortfarande vet jag inte hur saker kommer att bli men just nu verkar det svårt att vara en Stark..

Solen har lyst här, än är det långt till vintern..
Som tur är!
Och medan solen fortfarande var uppe invigde jag mina nya skor ordentligt.
Fifflade med ipoden och fick igång programmet. Det blev bra!
Mest nöjd är jag med skorna. Dom var gudomliga. Faktiskt. Verkligen.
Det kändes sjukt skönt och stabilt, alltihop. Provade även att trava lite med dom och det kändes bra. Skönt till och med! Kan ni tänka er.. Bra att veta när andan faller på. För man vet ju aldrig när det kan hända.

Nu blir det lite tv. Här eller där..
Video eller dvd. Det är frågan. Eller helt enkelt bara vanlig tv..

Inga kommentarer: