onsdag, april 06, 2011

Ut och res!

Snart börjar The Event som vi ska glo på. Vi såg förra veckans avsnitt i datorn innan ikväll. Det är väldigt spännande nu så det ska bli kul att genast få ta vid igen.
Man undrar ju hur det ska gå..


I övrigt börjar jag få lite resfeber.
Eller nåt.. Nästan?
Jag har i alla fall packat och börjat tänka på allt jag ska fixa och få med mig. Vilket inte är så himla mycket eftersom det bara gäller en övernattning, men i alla fall.
Hela jobbet reser till Varberg imorgon för att gå på kurs och umgås med lite annat löst folk.

Middag på kvällen imorgon och man vill ju se prydlig ut. Kanske borde packa ner ett par snygga skor..
Chefen kan bli grinig annars. Haha!

Men men..jag tror att jag har koll på det mesta i alla fall. Ska försöka att uppdatera lite här och var, vara duktig. Nu däremot ska jag nog fixa lite te innan allt börjar här, så att vi bara kan bänka oss sen.
Vad gör ni en onsdag som denna?

Inga kommentarer: