torsdag, april 28, 2011

Den långa väntan..är snart över!

Igår var det en vecka kvar!
Alltså är det mindre än en vecka nu.. Gött! Har såklart, eftersom jag inte kan hålla mig i skinnet, kollat på lite förhandsvisningar här och där. Hållit koll på Facebook och sådär.
Bara för att jag kan, bara för att jag måste.. Jag tror i alla fall att jag måste. Snart kan jag i alla fall sluta längta.
Och en andra säsong är visst planerad också. Härligt!
Själv har jag kommit en bra bit in i andra boken också. Det är lättläst och man blir så nyfiken på vad nästa drag ska bli, vem som egentligen ska komma att hamna där på järntronen?
Jag har helt ärligt talat ingen aning om vem det kan komma att bli men jag hoppas mest på en Stark..sen får vi se..

Och se kan ni göra här också. Varsågoda!

Inga kommentarer: