torsdag, april 14, 2011

Sötsak!

Okey jag förstår ju att jag är färgad av mitt yrke och att man blir yrkesskadad men när jag plötsligt satt här och tittade på gamla klipp från den otroligt fina Djungelboken upptäckte jag att Lena Heady minsann hade ett ganska praktfullt mellanrum mellan ettorna, dvs framtänderna. Ett sånt där som syns, som Pernilla Andersson har. Jag tycker det är charmigt! Hur som helst..jag tyckte inte riktigt att jag mindes det där men av vissa bilder att döma så ser det fortfarande ut så. Vilket jag hoppas på!
Det är charmigt som sagt.
För vem kan motstå ett sånt här leende?


Just detta verkar vara en rätt gammal bild men i alla fall..
Antar att jag får se hur det står till när Game of Thrones drar igång sen. Spännande värre! Och för det andra verkar jag få höra henne prata brittiska också.. Gosh. Tiden går då inte tillräckligt fort tycker jag!

Inga kommentarer: