fredag, april 22, 2011

Underbar dag!

Hmm..jag tror att jag just fick en lite spännande deja vú.. Så kan det gå!
Sitter här hemma med den fina musiken.
Vet inte riktigt vad jag ska göra för att toppa den här dagen?
Det har varit så fantastiskt väder att man bara vill hoppa runt, sjunga..dansa och le.
Dock har jag inte riktigt gjort det..men jag har varit ute en hel del.
Vi fick handlat och sen travade vi till Olympia.

Där vankades det fotboll.
Vädret var underbart. Helt fantastiskt!
Fotbollen var väl lite sådär.. Det hände inte speciellt mycket även om HIF stundtals var lite bättre och kanske var det rättvist att dom petade in en boll.
Men mest var det nog tur.
Herr Jönsson fick en liten fot på bollen efter en hörna och så var saken biff.
Stort jubel utbrött och sen var det väl egentligen klart.
Efter fotbollen travade vi hem till päronen och grillade. Supergott!
Här hemma avslutas det med lite god dricka. Något ska man ju försöka toppa med..
Imorgon får vi se vad som händer men man borde ju ta sig ut igen om vädret ska bli såhär.
Kanske låna den där trädgården..
Ja, vi får se. Nu är det i alla fall fredagkväll och jag mår som jag förtjänar-helt underbart!

Inga kommentarer: