måndag, april 04, 2011

I ♥ Posten!

Åh vilken tid det tar att läsa ikapp alla bloggar man följer.. Dock ett väldigt roligt nöje måste jag säga. Älskar att följa bloggar, så fortsätt skriv kära vänner!
Annars idag? Den nya sängen har kommit!
Hemskt trevligt, vi har provlegat lite men senare ikväll ska den invigas ordentligt.

Vi såg Röd Drake igår förresten..och inte The Event.
Vet inte om det var ett så smart drag.

Jag var helt nervös när vi skulle sova och när jag väl somnat drömde jag konstigt.
Nog ingen direkt mardröm men det var heller inte speciellt trevligt.
Note to self..don't watch horror-movies.. Or what?

Jag som älskar skräckfilm!

Men Hannibal är alltid Hannibal..så är det bara.


Såg en rolig grej idag annars när jag kikade ut på gatan och njöt av solen som just tittat fram igen.

Söta rara postis var tillbaka. Bra start på veckan..
Sen krängde jag massa gummiband av hennes kollega som lämnade den vanliga posten, fick rätt många. Så nu har vi äntligen massa gummiband igen!
Ingrid blir så ledsen när vi inte har några hemma..
Hur klarar man sig utan gummiband? Haha.

Annars annars?
Nej..inte mycket.
Det verkar bli en bra vecka ja. Jag hoppas på mer sol..fler chanser att gå hem från jobbet. Im lovin' it!

Inga kommentarer: