tisdag, april 26, 2011

Millenium

Hmm..tyvärr har jag inte fått fram några fler bilder från trippen till Kåseberga så det får väl låta vänta på sig.
Kanske får till det imorgon.
Man vill inte sitta inne och pilla med bilder när vädret är så underbart. Man vill inte vara inne alls faktiskt.
Idag efter jobbet satte jag mig i päronens trädgård och lapade lite sol. Varmt och skönt!
Och ännu har jag inte märkt någon skum förändring på armarna..trots att jag varit utan solskyddsfaktor i flera dagar nu.
Bra betyg till mig själv!

Annars ja..
Jag har nog fastnat lite med huvudet i det blå sedan i lördags och eftersom jag är så förbannat nyfiken var jag tvungen att kolla i de gamla dagböckerna.
Tur att jag är så bra på att skriva såfort det händer något "viktigt"....
Där stod en del spännande saker. Från 99.. Alltså 12 år sedan.
Kanske är det något fel på mig? Eller så var det bara en sån där fantastiskt rolig tid, våren 99..
Uppenbarligen var det det. För jag fick precis vad jag ville ha av en snäll liten tös så att jag kunde tapetsera mitt lilla flickrum med Backstreet Boys-saker. Över högt och lågt.
Jag hade aldrig fått ihop det sådär fint om det inte varit för henne.
Kanske är det därför allt fastnat.
Ni vet ju att jag har lätt för att få saker att fastna..så att säga.
Och fortfarande efter alla år så finns ju Backstreet Boys kvar hos mig. Dom försvinner aldrig..
Så något betyder det väl. Allt det här, jag har bara inte riktigt kommit på vad än. Men en viktig sak har jag lovat mig själv.
Undrar bara när jag får prova på det..

Inga kommentarer: