fredag, februari 18, 2011

Tosseri!

Sitter nu på ett lagom långsamt tåg till Malmö. Det känns ju bra!
Lite hux flux kom Marcus på att vi minsann bestämt oss för att se Disney On Ice ikväll så det var klart att vi skulle ner. Vi är minsann påväg!

I övrigt har vi hälsat på mamma här.
Lite roligare idag, om man nu kan säga så..när saker är som dom är.
Och folket som är där är så fint.. Tycker om dom, dom verkar så mysiga på nåt vis.
Men jag hoppas såklart att mor repar sig ordentligt nu så hon snart kan komma hem!

För det andra så skyller jag på besöket just nu.
När det snurrar i min skalle och känns som om jag..typ vill krama varje trevlig och söt människa jag träffar.
Sånt kan ju verka lite konstigt menar jag.
Fast vem vet..dom hade kanske blivit glada, eller bara ringt polisen. Haha..
Ibland känns det bra att ha något att skylla på också!

Sitter still i Lund just nu. Snart bär det av igen..
Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: