torsdag, februari 03, 2011

Fotboll

Just nu glor vi på fotboll i sovrummet! Ska bli skönt när vi fått hit tv-bänken också.
Ännu ännu bättre blir det då!
Ska snart fixa te i pausen..och jag måste bädda min säng.
Det är Brøndby mot HIF förresten, för er som undrar.
HIF leder för tillfället. Mycket trevligt att se!
Gissa vem som gjorde det?

Annars idag har det varit en ra dag annars. Fint väder!
En lite konstig men halvt sann dröm.. Det är så spännande när sånt händer! Skoj eftersom jag missade leveransen i tisdags också. Returen var verkligen till mig!
Och det kändes som om det var en evighet sedan jag såg henne stå där utanför dörren..
Går tiden verkligen så fort?

Hur som helst.. Trevligt att se henne och även att packa upp varorna tillsammans med bror!
Men fortfarande har vi mycket att göra..i alla fall fler saker att vänta på. Så vi väntar och väntar.
Och medan man väntar kan man ju alltid titta på lite fotboll..

Inga kommentarer: